سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو،طراحی سایت، بهینه سازی محتوا

سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو،طراحی سایت، بهینه سازی محتوا

خدمات دیجیتال مارکتینگ سئو،طراحی سایت، بهینه سازی سایت، بهینه سازی محتوا

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی چیست؟

یک فروشگاه اینترنتی، وب سایتی است که مردم در ازای خرید کالا یا خدمات، مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت می کنند. یک فروشگاه آنلاین، سایتی است که امکان جستجو محصول یا خدمتی خاص، مشاهده انواع محصولات و خدمات، مطالعه ویژگی ها و قابلیت های آن ها، مقایسه آن ها با سایر کالا ها و خدمات، پرداخت مبلغ خرید به صورت آنلاین و... را برای کاربران اینترنتی فراهم می کند.

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با گسترش اینترنت و به وجود آمدن وب سایت ها، طراحی سایت فروشگاهی بسیار رواج پیدا کرده است. فروشگاه های آنلاین، امکان یافتن محصولات و خدمات را برای مردم آسان نموده اند. خرید از سایت های فروشگاهی از سوی مردم به خصوص قشر جوان جامعه، با استقبال زیادی همراه بوده است. خریداران و متقاضیان محصولات و خدمات، به دلیل مشغله فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر به خرید حضوری روی می آورند و ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند. طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت، بر میزان رضایت کاربران و هم بر میزان اثربخشی حضور کاربر در سایت تاثیر خواهد گذاشت و به نوعی باعث بالا بردن نرخ تبدیل کاربر به مشتری در سایت فروشگاهی می شود.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

  • ۰
  • ۰

استفاده از کامپیوتر و اینترنت در سازمان‌های به روز، هر لحظه در حال افزایش است. یکی از معیارهای رشد و توسعه‌ی یک سازمان، استفاده از شبکه‌ی داخلی یا اینترانت است. از ابزارهای قابل استفاده در اینترانت، پورتال‌های سازمانی هستند. پرتال مفهومی فراتر از وب سایت دارد. در بسیاری از مواقع، مفهوم پرتال با مفهوم وب سایت اشتباه گرفته می شود؛ زیرا همانند وب سایت، پرتال نیز قابلیت تعامل با کاربران از طریق وب را دارد. در حقیقت یک پرتال(پورتال)، درگاه، دروازه یا مکانی است که انواع اطلاعات و اسناد مهم درون سازمانی و برون سازمانی را به صورت یکپارچه سازماندهی و مدیریت می کند و امکان ثبت، تغییر و مدیریت اطلاعات، اسناد، پرسنل و کاربران را به صورت جامع و به شیوه های گوناگون تحت وب و تحت شبکه های گوناگون دیگر مانند شبکه های اینترانت و... فراهم می نماید. در اصل، پرتال به مجموعه ای از وب سایت ها اطلاق می شود که وب سایت های کوچک داخلی برای همکاری های درون سازمانی و برون سازمانی را شامل می شود. پرتال پیچیدگی خدمات و اطلاعات را با ارائه یک رابط واحد برای کاربر تسهیل می‌کند.

 

پرتال چیست