سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو،طراحی سایت، بهینه سازی محتوا

سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو،طراحی سایت، بهینه سازی محتوا

خدمات دیجیتال مارکتینگ سئو،طراحی سایت، بهینه سازی سایت، بهینه سازی محتوا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گوگل همواره در حال بهبود نتایج جستجوی خود است. استفاده از داده ها، تحلیل آمارها و الگوریتم های جدید هدفی جز بهبود تجربه کاربران هنگام جستجو ندارند. همزمان با گوگل، وبمستران و کاربران اینترنتی همواره بدنبال روش هایی جدید و ابتکاری برای رسیدن به رتبه اول گوگل و فریب الگوریتم های پنگوئن یا پاندا هستند.

اسپمرها مشکلات زیادی را برای کاربران اینترنتی ایجاد می کنند زیرا برای یافتن مطلب مورد نظر خود باید زمان بیشتری صرف کنند و در یک جستجوی ساده با چندین سایت غیرمرتبط مواجه می شوند. همچنین صاحبان سایت های سالم و با محتوای مفید نیز دچار دلسردی می شوند زیرا صفحات خود را پایین تر از رقبای تنبل و کپی کار می بینند. همه اینها گوگل را بر آن داشته که در کنار الگوریتم های اتوماتیک که در اکثر موارد کارایی مناسبی نیز دارند، از جریمه دستی توسط انسان نیز استفاده کند. با اینکار گوگل می تواند تضمین بهتری برای حفظ کیفیت نتایج جستجو داشته باشد.

 

جریمه دستی در گوگل

مت کاتس مدیر ارشد مبارزه با اسپم گوگل می گوید:

"هم زمان با افزایش توانایی الگوریتم گوگل و بهبود نتایج حاصل از آن، جریمه دستی را نیز برای مبارزه با تکنیک های اسپم انجام می دهیم که موجب کاهش رتبه گوگل یا حذف صفحات ایندکس شده می شود. بخش جریمه دستی این اقدامات را اطلاع رسانی می کند و نحوه رفع آن ها را پیشنهاد می دهد. همچنین شما یک پیام در بخش Message Center اکانت وبمستر خود دریافت کنید."

اگر سایت وضعیت مناسبی در نتایج گوگل نداشته و یا با کاهش ورودی مواجه شده باشد، پیشنهاد می شود که قبل از هر چیز به بخش جریمه دستی یا Manual Actions وبمستر مراجعه شود. اگر در قسمت جریمه دستی پیامی داده شود باید مراحل پیشنهادی را یک به یک طی کرده و هر زمان که اطمینان حاصل شد که دیگر هیچ احتمالی برای اسپم شناخته شدن سایت از نظر گوگل وجود ندارد، می توان از همان صفحه Manual Actions یک درخواست بازبینی برای گوگل ارسال کرد.

پیام هایی که در این بخش وجود دارد ممکن است تمام سایت را تحت تاثیر خود قرار دهند و یا تنها بر صفحات خاصی اعمال گردند که به طور دقیق اعلام خواهند شد. دلایل گوگل برای جریمه دستی سایت و اعلام آن شامل موارد زیر می شوند:

  • لینک غیر طبیعی به سایت
  • لینک غیر طبیعی از سایت به سایت های دیگر
  • سایت هک شده
  • محتوای بی کیفیت و کم ارزش
  • سایت اسپم
  • اسپم توسط کاربران (مربوط به بخش نظرات و فروم سایت)
  • ریدایرکت های پنهان
  • کلمات یا بخش های مخفی و بمباران کلمه کلیدی
  • هاست های رایگان اسپم شناخته شده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی